Podcast: Play in new window | Download
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | Δείτε περισσότερες επιλογές
Σε αυτό το επεισόδιο καλεσμένος είναι ο Σίμος Ρετάλης. Ο Σίμος είναι ένας εκ των δύο συνιδρυτών της Kinems ενώ είναι και καθηγητής στο τμήμα ψηφιακών συστημάτων στο πανεπιστήμιο Πειραιά.
Αυτό το επεισόδιο είναι «μοναδικό» καθώς εκτός από την ιστορία της Kinems και μία γενική συζήτηση για τις Startups, μιλάμε για πρώτη φορά για τα Accelerator programs. Ο Σίμος μέσα από τη προσωπική του εμπειρία μας περιγράφει τι είναι τα accelerator programs, ποια τα οφέλη τους και φυσικά πως η Kinems βοηθήθηκε μέσα από δύο Accelerator Programs που συμμετείχε.
Τα accelerator programs που συμμετείχε η Kinems ήταν το StartupBootcamp στο Amsterdam και το Mass Chalenge στη Βοστώνη και έτσι έχοντας προσωπική εμπειρία ο Σίμος μας περιγράφει τα προγράμματα αυτά αλλά και τις διαφορές τους.
Kinems
Η Kinems ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2013 από τον Σίμο Ρετάλη και τον Μιχάλη Μπολουδάκη. Σε συνεργασία με θεραπευτές και ειδικούς παιδαγωγούς, αναπτύσσει διαδραστικά εκπαιδευτικά παιχνίδια για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, όπως αυτισμός ή δυσπραξία, χρησιμοποιώντας προηγμένες τεχνολογίες φυσικής αλληλεπίδρασης. Με βάση την τεχνολογία Kinect της Microsoft, τα παιδιά παίζουν τα παιχνίδια της Kinems μέσω κινήσεων των χεριών και του σώματος, χωρίς να χρησιμοποιούν κάποιο ειδικό ποντίκι ή πληκτρολόγιο. H Kinems εμπλουτίζει τις παραδοσιακές μεθόδους εκμάθησης με μία νέα, τεχνολογικά υποστηριζόμενη προσέγγιση, που τα προσελκύει και κινητοποιεί τα παιδιά ενώ κρατάει το ενδιαφέρον τους σε υψηλό επίπεδο.
Σίμος Ρετάλης
Ο Σίμος Ρετάλης είναι ένας εκ των δύο συνιδρυτών της Kinems και ταυτόχρονα καθηγητής στο Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά. Οι βασικές του σπουδές ήταν στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Eθνικό Mετσόβιο Πολυτεχνείο, Ελλάδα (Δίπλωμα Hλεκτρολόγου Mηχανικού και Μηχανικού Υπολογιστών, 1994). Στη συνέχεια έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Τμήμα Τεχνητής Νοημοσύνης του Πανεπιστημίου του Εδιμβούργου, Σκωτία, (MSc. στις Τεχνολογίες Πληροφορίας-Συστήματα Βάσης Γνώσης, 1995) και στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, Ελλάδα (PhD στη Μηχανική Υπολογιστών). Οι κύριες ερευνητικές του περιοχές είναι η ηλεκτρονική μάθηση (e-learning), τα μοντέλα τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης ενηλίκων, η σχεδίαση προσαρμοστικών υπερμεσικών συστημάτων (adaptive hypermedia systems), και η επικοινωνία ανθρώπου μηχανής (human computer interaction). Είναι μέλος εξειδικευμένων ομάδων εργασίας, όπως η ACM Computer Human Interaction special interest group και IEEE Learning Technologies Standardisation Committee και έχει πλούσιο δημοσιευμένο έργο (πάνω από 100 εργασίες). Συμμετέχει στην επιτροπή σύνταξης των επιστημονικών περιοδικών ACM Computer Reviews, Computers in Human Behacvior, WebNet Journal, Journal in Educational Technologies and Research, κ.α. Έχει συμμετοχή σε πολλά ερευνητικά και αναπτυξιακά έργα που αφορούν τις εκπαιδευτικές τεχνολογίας.
Κλείνοντας
Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα αν βοηθούσατε στο να μάθουν περισσότεροι την ύπαρξη του Startup Stories. Υπάρχουν αρκετοί και διαφορετικοί τρόποι που μπορείτε να το κάνετε αυτό.
- Ο πρώτος είναι να κοινοποιήσετε το αυτό επεισόδιο μέσα από τα προφίλ σας στα διάφορα κοινωνικά δίκτυα που συμμετέχετε.
- Ο δεύτερος τρόπος είναι να πείτε, σε όποιον πιστεύετε ότι θα τον ενδιέφερε η θεματολογία αυτού του Podcast, για την ύπαρξη του.
- Ο τρίτος είναι να κάνετε μία κριτική στη σελίδα του podcast στο iTunes.
Σας ευχαριστώ πραγματικά για την υποστήριξη σας. Θα περιμένω τα σχόλια σας τόσο εδώ όσο και στο group της εκπομπή στο Facebook.
Μέχρι την επόμενη εβδομάδα σας εύχομαι να είστε και να περνάτε υπέροχα!
Links
Accelerator Programs
Incubators
Startup Stories